piątek, 17 czerwca 2016

Recenzja gry online - Kogama

Witajcie w mojej kolejnej recenzji. Tym razem opowiem o stronie, która nosi nazwę Kogama. Głównym zadanie jest zdobycie w niej m. in. wysokiego poziomu. Można go zdobyć zbierając xp w grach stworzonych przez innych graczy. Walutą w grze są złote klocki, które zdobywamy, w niektórych grach. Jednak jest określona liczba dostawania klocków na jakiś czas. Oprócz tego można samemu tworzyć takie gry. Raczej budować. A co? Klasyczną, czyli 3D i platformówkę, czyli 2D. Raz w tygodniu publikowane są: jeden model, jeden avatar i jedna gra. W markecie można kupić avatary i modele. Jest tu jeszcze możliwość posiadania znajomych. Sterowanie jest proste. Gdy włączycie każdą z gier, z boku będzie ono wyjaśnione.

Podsumowanie: Moją oceną jest 10, ponieważ podoba mi się także grafika w grach.


Jeśli zachęciłem was do zagrania w Kogamę lub już macie na niej konto, możecie zaprosić mnie do znajomych. Mój nick: sebaz04.

1 komentarz: